Vorbe toarse și întoarse

Dragi pacienți ai sistemului medical românesc, dar mai ales drag viitor pacient,

Mă adresez ție cu respect și considerație. Mă adresez ție în speranța că îți vei rupe din timpul tău și mă vei asculta 10 minute, acum, aici, înafara oricărei împrejurări medicale, mă adresez ție ca de la om la om. Sunt incă studentă, încă un vlăstar tânăr, dar pentru tine, dragul meu viitor pacient, învăț cu spor, ca atunci când vei ajunge în cabinetul meu sa pot să îți alin durerea. Să știu să te ascult chiar și atunci când îmi vei povesti de toți nepoții tăi, de câinele tău, să am răbdare atunci când vei veni supărat și poate nu îmi vei adresa cele mai frumoase cuvinte, dar să înțeleg că te doare și că eu, doctorul tău, te văd poate în cea mai vulnerabilă stare a ta, cea de boală. Pentru tine, dragul meu viitor pacient…

View original post 1,239 more words