Iartă, pentru că altfel nu poți merge mai departe, și ține minte ca să ‘vezi’ încotro te îndrepți.

Petre Roman: Spun mulți….Evident că (ar fi fost) mult mai bine, dar pe de altă parte, mă rog, toată frământarea mea era legată de domnule, nu se poate, hai să intrăm cu capul sus în democrație, am avut alegeri, avem instituții, parlament, președinte, tot ce vrei, hai să intrăm cu capul sus, facem un guvern, ne-apucăm de o treabă minunată, ce-i mizeria asta?! Ca să înțelegeți starea mea de spirit ca prim-ministru!”, a menționat fostul premier.”

Ce nu prea înțeleg eu e la ce se referă Petre Roman când spune „mizeria asta”.
La manifestația „golanilor”, la modul în care a fost ea reprimată, la faptul ca el, Petre Roman, a continuat colaborarea cu Iliescu după ce acesta a mulțumit minerilor pentru bravele lor fapte de arme…?!?

Interviul cu Petre Roman poate fi urmărit aici:

http://www.digi24.ro/embed/Stiri/Digi24/Special/1990+-+Anul+0/INTERVIU+Regretele+lui+Petre+Roman+la+25+de+ani+de+la+Mineriada?video=0&width=600&height=400%22%20scrolling=%22no%22%20width=%22600%22%20height=%22400%22%3E%3C/iframe%3E