Tocmai am terminat de gatit si de spalat vasele.
Duc gunoiul in curte. Imi iau o tigara. Chibritul scapara vesel.
E aproape seara, luminile de pe strada se aprind cu toate ca nu s-a lasat de tot intunericul.
Nori josi care aproape ating virful copacilor, o cioara croncane, un caine latra si o masina trece pe strada. Claxoneaza, relativ discret.
La nici 200 de metri in linie dreapta o macara turn, aproape complet ascunsa de ceata, puncteaza trecerea timpului. Cineva construieste un bloc cu 10 etaje intre case cu 1-2 etaje. Sunt curios daca vom mai avea apa la robinet dupa ce se vor muta noii proprietari sau, si mai nasol, daca sistemul de canalizare va face fata. Oricum se cam infunda de fiecare data cand ploua mai tare. Bine ca eu am montat deja un hidrofor si ca blocul nu e chiar pe strada mea…
Termin tigara si intru in casa.
Gabriela Vranceanu Firea ne spune ca e ceva in neregula cu Iohannis pentru ca nu are copii. De parca Iliescu ar avea… Si, pana la urma, ce legatura are sula cu prefectura?

Sting televizorul si incep sa-mi deschid sufletul…