Gândiți-vă la un număr din două cifre între 40 și 80. Înmulțiți-l cu 3. Scădeți 11. Adunați 17, împărțiți-l la 2 și închideți ochii. E întuneric, nu-i așa ?

Inscripţie pe spatele tricoului unui motociclist: “Dacă vezi acest mesaj, înseamnă că gagica mea a căzut de pe motocicletă!”

Eşti analfabet? Scrie-ne azi şi te ajutăm pe gratis.

Doctor, 40 de ani, doresc să cunosc o femeie cu o reală frumuseţe interioară. Trimiteţi radiografia la Dr. Popa

Pilotul: – De unde vine liniştea asta?
Copilotul: – De la motoare.

Testament: “Fiind în deplinătatea facultăţilor mintale, înainte de moarte am cheltuit toată averea.”

Nu înţeleg cum un bărbat sănătos, cu doi rinichi, nu-i poate cumpăra soţiei o blană!

Limba romana este singura limba in care cuvintele “Paște” si “mama” se intalnesc in aceeasi propozitie.

– Aveti paduchi?
– Da!
– Si cu ce-i tratati ?
– Pai, nu sunt bolnavi !

Ce faci, din punct de vedere legal, daca mergi noaptea pe un drum impadurit pe o parte si pe alta, si vezi un spanzurat in copac?
Te dai jos si-ti reglezi farurile, ca-ti bat prea sus.

Fiul meu de patru ani m-a întrebat zilele trecute:
– Tati, tu ce ţi-ai dorit mai mult, un băiat sau o fetiţă?
– Fiule, sincer să fiu, eu mi-am dorit cel mai mult să mă distrez.

– Tati, ce este o ciocănitoare?
– O privighetoare după ce s-a măritat…

– Care este avantajul unei relaţii la distanţă?
– Toţi patru sunt fericiţi!

– Cum arată diavolu’?
– Câteodată atât de bine, încât îl ceri de nevastă.

Ce are 2 ochi şi 150 de dinţi?
– Un crocodil.
– Dar ce are 2 dinţi şi 150 de ochi?
– Un autobuz cu pensionari

– Se spune ca nu toate blondele sunt proaste, pe naiba! Sotia mea e bruneta.
Ieri si-a vopsit parul in blond iar seara mi-a facut scandal, ca de unde este par de bruneta la noi in pat?

– Colegu’, ce cadou ai cumpărat pentru şeful tău?
– O cravată.
– Nu-i un cadou prea ieftin?
– Ba da, dar îi lipesc pe spate preţul de la un laptop.

Multumesc internetului pentru ca exista e-mail si celor care imi trimit bancuri bune pentru ca le filtreaza pe cele proaste.