Nu toti cei care te baga in rahat iti vor raul si nici toti cei care te scot de acolo iti vor binele!

Aripi străvezii

Se apropie cu paşi repezi ultima zi din an. Oamenii au început deja să facă urări pentru noul an, să-şi pună dorinţe, speranţe… Mi le-am pus si eu tot timpul. Majoritatea au rămas vise, nu m-am putut atinge de ele. Poate că aşa vor rămâne pentru totdeauna, nimic nu mă poate împiedica însă să visez. Altfel aş muri mult prea repede. Nu vreau să vă urez acum, o s-o fac serios şi cu drag mai târziu, când o să am ceva mai mult timp. Acum nu vreau decât să vă împărtăşesc o istorioară cu tâlc.

Păţania măgarului bătrân

Într-o bună zi, măgarul unui ţăran căzu într-o fântână. Nefericitul animal se puse pe zbierat, ore întregi, în timp ce ţăranul căuta să vadă ce e de făcut. Până la urmă, ţăranul hotărî că măgarul şi-aşa era bătrân, iar că fântâna, oricum secată, tot trebuia să fie acoperită odată şi-odată. Şi că…

View original post 302 more words