Aseara mi s-a rupt caruta-n drum. Mai precis m-a lasat Matizul undeva pe Stefan cel Mare.
L-am tras la mal si l-am lasat acolo.
Azi dimineata am dat telefon la service si mi-au spus ca sa merg la sediul lor si imi ‘dau’ ei o platforma. Fiind aproape de casa am imprumutat bicicleta lui fi-miu si am plecat la drum.

Dupa ce am iesit de pe strada mea si am ajuns in spatele blocurilor de pe Mihai Bravu am devenit ‘prada’ unor maidanezi care iesisera sa se dezmorteasca la o ‘vanatoare’. In pricipiu de masini dar daca trece si o bicicleta pe acolo, de ce nu?

Si uite asa am inteles de ce nu vrea fiul meu (ditamai galiganul de 14 ani si 1.80) sa se duca cu bicicleta la scoala sau la baschet si de ce cind era mai mic ocolea pe departe zona. Doar pentru ca unii se simt bine ‘ocrotind’ niste ‘biete animale’ iar altii sunt fericiti ca masinile lor (cele sub care dorm ‘ocrotitii’) sunt in siguranta.