Blogul asta nu se vrea a fi inca un Gica Contra ci doar un punct de vedere alternativ.

Am o parere buna despre Isarescu, nu l-am auzit pana acum sa ‘dea cu cu oistea in gard’. Si in aceasta luare de pozitie pune degetul pe rana:

“Colegii mei bancherii- unii se afla chiar in aceasta sala, accepta ca garantii de la vinaria mea doar cisternele de vin….”Ce face banca cu cisternele? Le taie, le scoate precum cu furnalele Bancorexului de la sfarsitul anilor ’90? Daca il intrebi pe cel de jos, nu pe cel de sus, adica nu pe presedinte, pe director, zice normele Bancii Nationale. Ma duc la domnul Cinteza (Nicolae Cinteza – seful Directiei de Supraveghere din BNR n.r.) si intreb daca au facut astfel de norme. Nu domnule, ei si le fac, noi doar le validam. Asa se invarte problema si la mijloc nu este decat o lipsa de incredere. Capitalul firmei la care sunt si eu actionar este de vreo doua ori mai mare decat maximul creditului circulant pe care pot sa il iau, considerand ca acel capital nu conteaza. Cisternele sunt cea mai putin importanta parte din unitatea de productie, nu pamantul, chiar daca via este noua, nici capacitate productiva, nici cash flow, nici business, numai o garantie reala relativ dubioasa’, a precizat seful BNR.

Nu pot totusi sa nu admir si absoluta sa candoare: “Ma duc la domnul Cinteza si intreb daca au facut astfel de norme. Nu domnule, ei si le fac, noi doar le validam.” Sa nu fi cunoscut, pana acum cel putin, Guvernatorul Isarescu mecanismul prin care se adopta “normele Bancii Nationale”? Sa fi fost doar o figura de stil?

http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-15248518-isarescu-colegii-mei-bancherii-unii-afla-chiar-aceasta-sala-accepta-garantii-vinaria-mea-doar-cisternele-vin-nu-vinul-imbuteliat-care-cica-dispare.htm