Ieri, duminica, m-am dus la cumparaturi.
Printre altele am vrut sa-mi cumpar 1 litru de lapte de capra de la un automat. (Un automat destul de ciudat, era ‘operat’ de o cetateanca care baga niste fise in el si iti umplea ea sticlele cu lapte). Mi-e nu mi-a ‘dat’: Eu nu aveam marunt iar ea nu avea sa schimbe o hartie de 100 de lei. Si asta la ora 11, nu dis de dimineata cind cica ‘n-am vindut inca nimic, de unde sa am marunt pentru rest?’.
Dupa aceea m-am gandit sa imi iau o ‘multifunctionala’. De acasa ma gandisem la un Epson XP-305 dar eram deschis la minte. La Flanco, Auchan si Domo din mallul de la ‘poarta 4’ (Titan) nu aveau.
Asa ca m-am dus la Media Galaxy in mall Vitan. Acolo aveau modelul ala de Epson. Le-au trebuit cam 10 minute sa gaseasca cutia prin magazie dar pana la urma s-a rezolvat si asta prin conjugarea eforturilor a vreo 4 dintre tinerii care misunau printre rafturi. Ah, stati linistiti, nu am luat-o. Dupa ce m-a convins ca ar fi bine sa cumpar si un set de cartuse cu cerneala pentru ca cele care vin cu imprimanta sunt doar “demo” si “nu sunt umplute bine” cel care gasise cutia a descoperit ca cerneala neagra de la Epson LIPSEA cu desavarsire.
OK, m-am mutat la Altexul de la Unirea. N-aveau Epsonul asa ca m-am convins singur (acolo nu m-a bagat nimeni in seama pana aproape de sfarsit) sa iau una de la HP. Era mai scumpa dar consumabilele mai ieftine. Gasesc cutia in raft (ar fi gasit-o si proverbialul orb care a nimerit Braila, erau vreo douazeci stivuite prin magazin), o iau si ma duc cu ea la raftul cu cartuse. “Pot sa va ajut cu ceva?” “Tine dumneata cutia pina gasesc eu cartusele”. Ce ziceti, le-am gasit?
A spus cineva ca lipsea tocmai cartusul negru? Bingo!!!
Nu-i nimic. La Unirea exista si un Flanco, foarte mare si chiar linga parcare. Numai bine, chiar daca imprimanta nu e grea. Da, dar Epsonul nu era, modelul ala de la HP care imi placuse la Altex nu era nici el iar cind am rugat un vanzator sa ma ajute sa aleg altul – tipul statea de vorba cu un prieten – mi-a zis ca vine in 2 minute. Mai are rost sa va spun ca dupa vreo 5 minute am plecat si nu venise nimeni sa ma ajute?
Asa ca am comandat astazi (luni) pe ‘internet’ de la Marketonline. Pe site scrie “in stoc la comanda online”, ca te suna ei in maxim trei ore sa confirmi comanda si ca poti sa te duci sa o ridici de la sediul lor. Dupa vreo doua ore m-am dus eu pana acolo (stau la 2 minute de ei). Am aflat ca “in stoc la comanda online” inseamna ca trebuie comandata de la importator, ca o sa vina maine si ca ma va suna cineva astazi.
Au mai trecut inca doua ore de atunci.