Acu’ vreo cinci minute vorbea Adi Minune la Antena 3 despre inmormantarea lui Nae Niculae. ‘ Va fi o inmormantare obisnuita; poti sa ai sute de milioane de euro, tot acolo ajungi; asta este o intrebare nepotrivita; nu pot sa raspund eu la aceasta intrebare; nu poti cinta si plange in acelasi timp; cine a fost ieri la fata locului a vazut ca asa ceva este imposibil (recostructia faciala)’. Una peste alta o aparatie foarte civilizata.
Toata chestia asta mi-a adus aminte de ce spunea ieri unul Turcu, se pare ca pana nu de mult actionar la Dinamo: ‘A fost o greseala. Citi dintre noi n-a gresit macar o data la volan?’. La inceput nu imi dadeam seama ce vrea sa spuna. Cum adica ‘o greseala’? Sa depasesti coloana si sa treci printre bariere e ‘o greseala’?
Mi-a trebuit o zi intreaga pina m-am prins: greseala a constat in faptul ca nu a apreciat bine viteza trenului, partea cu trecutul printre bariere fusese OK. Tipul nu fusese destul de atent. D-aia a murit, n-a fost pe faza. Nu din cauza arogantei: ‘Da-i dracului de tampiti, lasa-i sa stea ei la bariera daca sunt fraieri!’